Veelgestelde vragen
Inschrijven
Gratis inschrijven
Inschrijven is helemaal gratis. Zo kun je 50PlusMatch eerst proberen.
Je kunt zo lang als je wilt gratis lid blijven.
Als gratis lid heb je wel minder mogelijkheden dan betaalde leden. Zie Hoe werkt het voor een overzicht van de verschillen.
Veiligheid
Bij 50PLusMatch doen we er alles aan dat je veilig en met vertrouwen kunt daten. Zo controleren we bijvoorbeeld handmatig alle nieuwe leden. Mocht je toch twijfels hebben bij een lid, laat het ons dan a.u.b. weten, zodat we je kunnen helpen. Hieronder nog een paar belangrijke tips:
Maak gebruik van ons anonieme mailsysteem op de site en geef niet te snel je eigen e-mail adres en/of telefoonnummer aan een ander lid.
Meld het ons direct als iemand in het Engels of een andere taal mailt.
Meld het ons direct als iemand om geld vraagt.
Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat meestal ook.
Keurmerk
Bij 50PlusMatch zit je goed! Wij zijn lid van Thuiswinkel.org.
Inloggen
Ik kan niet inloggen?
Weet je zeker dat je je nickname en wachtwoord goed hebt ingevuld? Kijk ook even welke melding je krijgt als het inloggen niet lukt.
Als het nog steeds niet lukt, kun je het beste je Wachtwoord resetten.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
Klik op de Wachtwoord vergeten. Vul vervolgens je nickname en e-mail adres in waarmee je je hebt ingeschreven en je krijgt een e-mail waarmee je je wachtwoord kunt wijzigen.
Lidmaatschap
Wat kost een volledig lidmaatschap?
Ga naar Onze prijzen of kijk bij Hoe werkt het voor een volledig overzicht van de voordelen van een volledig lidmaatschap.
Wat gebeurt er als ik geen volledig lidmaatschap neem?
Niets. Je kunt onbeperkt lang gratis lid blijven.
Kun je met een gratis lidmaatschap persoonlijk berichten ontvangen van leden met een volledig lidmaatschap?
Ja, dat kan. Als gratis lid kun je geen persoonlijke berichten sturen, maar wel persoonlijke berichten ontvangen.
Wat zijn de voordelen van een volledig lidmaatschap?
Kijk bij Hoe werkt het voor een volledig overzicht van de voordelen van een volledig lidmaatschap.
Hoe werkt het afsluiten van een volledig lidmaatschap?
Via de 'Lidmaatschap' kun je een volledig lidmaatschap afsluiten. Dat gaat in 3 stappen:
- Stap 1: Kies de duur van je lidmaatschap
- Stap 2: Selecteer de betaaldmethode
- Stap 3: Voor de betaling uit
Wij accepteren de volgende betaalmethoden: iDEAL, Mastercard, Visa, PayPal en Bankoverschrijving.
Behalve bij een overschrijving, gaat direct na het uitvoeren van de betaling, het volledig lidmaatschap direct in en je krijgt een bevestiging per e-mail.
Betaal je met een overschrijving, dan gaat het lidmaatschap in, zodra het bedrag op onze bank rekening is ontvangen.
Wil je je lidmaatschap opzeggen, ga dan, nadat je bent ingelogd, naar Instellingen en klik rechts op Bekijk lidmaatschap. Je vindt daar de mogelijkheid om je lidmaatschap stop te zetten.
Ik wil de automatische verlenging van mijn lidmaatschap stop zetten, hoe doe ik dat?
Ga naar Instellingen en klik rechts op Bekijk lidmaatschap. Je vindt daar de mogelijkheid om je lidmaatschap stop te zetten.
Algemeen
Ik heb een klacht, wat kan ik doen?
Als je een klacht hebt over onze dienstverlening proberen we die zo snel mogelijk op te lossen. Je kunt hier contact met ons opnemen. We reageren binnen 3 werkdagen inhoudelijk.
Mocht je het vervolgens niet eens zijn met de afhandeling van je klacht, dan kun je je wenden tot de geschillencommissie van Thuiswinkel.org, te vinden op www.sgc.nl.
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform op ec.europa.eu/consumers/odr/
Waar kan ik algemene voorwaarden vinden?
Je vindt hier onze algemene voorwaarden.
Is het herroepingsrecht van toepassing?
Direct na het sluiten van de overeenkomst wordt gestart met het uitvoeren van de overeenkomst en u kunt direct gebruik maken van het volledig lidmaatschap.
U kunt 14 dagen gebruik maken van het herroepingsrecht. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het lidmaatschap is ingegaan. Als u tijdens deze 14 dagen al daadwerkelijk gebruik maakt van de betaalde dienstverlening zijn wij gerechtigd om een redelijk bedrag voor de afgenomen dienstverlening in rekening te brengen. Dit bedrag is gelijk aan het abonnementsgeld voor de periode van 1 maand.
U kunt hier uw herroeping aanvragen of het standaardformulier gebruiken uit de algemene voorwaarden. Restitutie zal zo spoedig mogelijk plaatsvinden, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u heeft betaald.
Staat je vraag hier niet tussen, neem dan contact met ons op.